Люди  не люблять дивитися рекламу. Перегортають рекламні сторінки в журналах, перемикають канали ТБ, розмальовують плакати в метро. У нашому випадку – нічого цього покупець зробити не може. indoor рекламу неможливо перемкнути.


     Об’єктивне збільшення часу, що проводиться людиною не вдома, завантаженість традиційних рекламних каналів, велика кількість рекламо – носіїв у полі зору споживача реклами, прогресуюча медіа інфляція і обмеження на рекламу деяких товарів в традиційних ЗМІ, – ці і багато інших чинників, заставляють рекламодавців шукати нові підходи до своїх споживачів, що у свою чергу, призвело до виникнення нових каналів комунікацій, по яких реклама досягає наших органів чуття в найнесподіванішіх місцях, пробиваючись через спільний потік рекламних звернень.Саме тому, місця з великим скупченням людей, будь то супермаркет, або ресторан, торгівельний центр, або фаст-фуд, залізничний вокзал, аеропорт або метрополітен, стають ареною боротьби конкурентних товарів між собою.


     Боротьби за увагу до себе з боку потенційної цільової аудиторії, залученні її на свій бік, підвищенню лояльності і так далі. Одним з інструментів у цій боротьбі, по праву зайняв своє місце в умах, серцях і рекламних бюджетах, є Indoor advertising. Indoor advertising – відео-аудіо реклама в супермаркетах, торгівельних центрах, спеціалізованих магазинах, фастфудах, реклама на екранах в аеропортах, залізничних вокзалах … Indoor advertising – донесення відео-аудіо засобами, інформації до кінцевого споживача в той момент, коли його немає удома.


     Вартість розміщення реклами на Indoor  є значно нижче за рекламу на радіо, біллбордах 3х6, в метрополітені, в друкарських ЗМІ, в той же час формат придбав вже всеукраїнський масштаб і аудиторію, порівнянну з телевізійною, будучи одним з медійних форматів, що найдинамічніше розвиваються, як в нашій країні, так і за кордоном (США, Західна Європа, Китай). Це дозволяє проводити тривалі рекламні кампанії по всій країні при малих витратах. Відвідувачі супермаркетів, магазинів, ресторанів, торгівельних центрів є платоспроможних аудиторією, що дає можливість рекламувати практично будь-який товар / послугу. Формат вдало сполучає переваги зовнішньої реклами, P.О.S.-матеріалів, акцій по стимулюванню, телевізійною і радіо реклами.Рекламний ролик дозволяє донести до споживача більше інформації, чим плакат або наклейка, відео або звук впливає на споживача ефективніше німих і статичних рекламо носіїв Реклама в місцях продажів вигідно відрізняється від реклами в ЗМІ або від вуличної (щитів) реклами, оскільки впливає на покупця саме тоді, коли покупець не є в стані спокою. Indoor реклама  –  це відносно молодий і разом з тим вже добре відомий, що динамічно розвивається рекламоносій, що зайняв своє місце в системі координат сучасного рекламного ринку. Це гнучкий і дієвий інструмент для вирішення найрізноманітніших маркетингових завдань, на ділі довів свою ефективність. Плазмові екрани, або звукові динаміки  розташовуються в місцях найбільш ефективного сприйняття інформації. У супермаркетах і магазинах – у зоні касового обслуговування, біля стелажів з товарами, в ключових місцях, у ресторанах і піцеріях – в залах і у вітринах, у торговельних центрах – в ключових проходах.


     Ми займаємось розміщенням аудіо-відео реклами у супермаркетах Сільпо, Фуршет, Новус, Таврія В, Арсен, Епіцентр та багато різних ТРЦ по всій Україні.