Перед тим як виготовляти аудіо або відео ролик, подумайте що ви хочете ним сказати. Яку ідею хочете донести до слухача. В одному ролику не може бути кілька ідей. Перед тим як писати текст, потрібно сформулювати ідею. Наприклад, зацікавити слухачів новим товаром. Якщо сюди додати: додаткові послуги, акції, знижки, майбутні пропозиції  – ідея загубиться в масі деталей. Один ролик – одна ідея.


     Пишіть текст так, щоб встановити контакт. Не потрібно намагаютись вразити людей. Поганий ролик, – це коли автор намагається вразити слухача і , починає думати так: О, мені потрібно яке-небудь таке слово. Мені потрібно щось смішне. А може, використовувати жаргон ?! Так ви втрачаєте слухача. Завдання – встановити з ним контакт.


     Яких дій чекаєте від клієнта після прослуховування вашої реклами? Тільки одну дію. Вам не потрібно давати і номер телефону, і веб-сайт, і адресу. Виберіть тільки один спосіб зв’язку. Якщо для цього потрібно прийти до вас, дайте адресу. Якщо краще зателефонувати  дайте номер. Якщо найефективніше зайти на сайт, тоді дайте посилання на нього.


      У продакшн-студії «AGC» добре розуміють – яким повинен бути якісний рекламний аудіоролик. Звернувшись до нас, ви отримаєте комплексне рішення для вашої аудіореклами.